A decision that hurts.

2009-12-17 - 16:59:28

Idag är det en vecka kvar till jul och jag längtar som ett litet barn. Julafton är nog den bästa dagen på året, julstämningen är så underbar. Dagen före ska det infinnas riktig julstämning med en mysig glöggkväll, och på juldagen blir det party med mina pinglor! Ser fram emot nästa vecka något enormt! Att få tillbringa lite mer tid med älsklingen den närmaste tiden kommer också bli underbart. ♥

Idag däremot är inte en lika fridfull dag. Har fattat ett viktigt beslut och det tar emot att inse vad som är bäst för mig själv och min hälsa. Just nu känner jag verkligen ångesten krypa i kroppen och jag vill inget hellre än att den här dagen ska vara över så jag får krypa ner och somna bredvid älsklingen ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback