Distant ship..

2009-12-01 - 08:17:34


Drömde att jag var i Luleå och skulle göra färdigt min tatuering. Men min tatuerare hade inte tid förrän senare och jag skulle ju med tåget hem, så vi blev tvungna att boka om tiden. Dessutom skulle det krävas två sittningar till istället för en. Hojj, tur att det bara var en dröm! Nu börjar jag längta efter att få gadda färdigt mitt skepp om ca 6 veckor. Förhoppningsvis kan Tommy hänga med denna gång, och då kanske vi övernattar där också. Hade varit mysigt!

Funderar på vad jag ska hitta på idag. Börjar bli lite rastlös av att vara sjukskriven och dessutom känner jag mig halvkrasslig så jag har inte velat ta mig till gymmet. Men kanske jag ändå skulle köra ett gympass idag? Hade varit riktigt skönt iaf! Nä, nu måste jag hitta på nånting. Annars somnar jag framför laptopen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback