Full av förväntan.

2009-12-03 - 07:39:06


Det är december, en av de bästa månaderna på året enligt mig. Jag älskar den här tiden fram till jul och nyår, mysigare veckor finns nog inte! Jag ser fram emot lucia, julbak, julafton, juldagsfirande, nyårsafton och sist men inte minst tid med nära och kära.

Idag tror jag minsann att jag ska bege mig till gymmet och sen en solning på det. Känner mig blek när jag inte kunnat underhålla färgen på grund av min nya tatuering, men nu när jag fixat nyårsklänning så krävs det en liten bränna iaf! Övriga planer för dagen är oklara, nog för att städning ligger mig hack i häl. Förhoppningsvis ser jag till att det blir en effektiv torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback