Good day monday.

2009-12-14 - 13:09:09

Måndag igen, ny start på veckan. Har tagit sovmorgon imorse och klivit upp halv åtta istället för halv sex när Tommy kliver upp. Somnade redan före tio igår och var så trött, trots att vi kollade en jättebra film som hette "The Blind Side" så lyckades jag somna till filmen.

Idag har jag varit på gymmet och nu sitter jag här i lägenheten efter att ha städat lite. Ska bege mig till huset på en timme ungefär och städa lite där hemma också. Tänkte egentligen åka på stan med syrran idag för att inhandla de sista julklapparna, men hon åkte på jobb så vi får ta det imorgon istället. Har kanske glömt att nämna att jag är sjukskriven till nyår, känns både trist och skönt. Nu vet jag att händerna får läka ifred och förhoppningsvis slipper jag framtida problem med händerna. Men jag börjar bli rastlös på dagarna, har redan varit borta från jobbet i över tre veckor. Nåja, jag ska inte klaga :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Hah på onsdag kväll kommer jag upp iaf så är du rastlös kan du alltid försöka klämma in en fika med mig blinkblink

2009-12-14 @ 16:37:31
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback