Lucky one.

2009-12-18 - 08:24:44

Imorse var sista morgonen för i år som jag behövde kliva upp halv sex på morgonen. Ska bli så skönt med sovmorgon i fortsättningen! Anledningen till mina tidiga mornar är tidig frukost med älsklingen innan han åker/ jag kör honom till jobbet. Men nu är jag i alla fall hemma i huset och har förberett för dagens middag, grekiska kycklingspett med tzatziki! Första gången jag gör souvlaki på egen hand så får hoppas att det blir lyckat.

Hade planer på att fara på gymmet idag, men jag känner mig förkyld och så vitt jag vet är träning och förkylning ingen bra kombo. Antar att jag får vänta med gymmet till nästa vecka och satsa på någon promenad istället. Men blir nog en solning med syrran lite senare i alla fall, hihi.

Gårdagens dilemma har jag lagt på is ett tag, för att istället njuta av den härliga kvällen igår där det bjöds på utsökt mat med ett gott sällskap och en mysig stämning på slottet. Var verkligen en toppenkväll som inte kunde sluta bättre. Tack för en lyckad kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback