Otursdag.

2009-12-10 - 20:49:27

Idag har inte varit min dag, en riktig otursdag med andra ord. Men har bara mig själv att skylla, otur och ouppmärksamhet rakt igenom. Liknande händelse som för nästan exakt ett år sedan. Menmen, jag lär väl mig till slut...

Imorgon ska jag och mamma bege oss ut i eliusspåret med skidorna. Var flera år sen jag åkte längdskidor sist, så det ska bli intressant att se hur det går! Sedan bär det av till mormor för lussekattsbakande. Funderar även om jag ska ta mig en sväng på gymmet på eftermiddagen? Får se hur formen är. Har iaf varit duktig och tränat tre dagar den här veckan, men nu börjar jag bli inställd på att bli vältränad igen! - Nyårslöfte 2010, indeed!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback