The good, the bad.

2009-11-21 - 17:13:01

Egentligen skulle jag vara på jobbet just i denna stund, men jag har blivit sjukskriven (igen). Fortfarande mina händer som vägrar bli bra så på måndag blir det att besöka vårdcentralen och prata med min läkare. Känns riktigt jobbigt att inte klara av att jobba, jag vill men kan inte. Suck.

Så idag har jag istället varit och tittat på handboll en sväng med Anna och Carro. Var dragning på våra lotter och fick just ett sms om att jag har vunnit tre sverigelotter! Men jag måste hämta ut dem på sekretariatet och har ingen aning om vars det är? Men antar att det kanske är nånstans på sporthallen i Malmberget?

Tommy ringde imorse, shopping i Kina var det som gällde idag. Hade så gärna velat springa runt där och shoppa med dem! Menmen, kanske jag också kan åka till Kina någon gång för att shoppa lite? Hade varit grymt kul! Har även fått reda på när de kommer hem igen, torsdag kväll landar de i Gällivare. Snacka om att jag längtar dit, enormt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback