Underbar helg.

2009-11-29 - 14:48:13

Nyss hemkommen efter en sväng på stan med Anna. Hittade dock inget där, så begav mig till Dollarstore och handlade lite grejjer till lägenheten. Känns som mer hemma där än hemma i huset, haha.

Har haft en underbar helg som började redan i torsdags för mig. Kändes som julafton på kvällen när Tommy kom hem, när han sa att han shoppat i Kina så hade han verkligen shoppat! och inte bara till sig utan till mig också. Kände mig lite som en prinsessa. Har fått kläder, skor, jackor, smycken.. Åh, min karl är toppen!

I fredags tog vi det lugnt under dagen, lagade grekisk paj med tzatziki. Sen framåt kvällen blev det utgång med Anna och Emelie, och det var lätt en av de roligaste utekvällarna på länge. Fyfan vilket drag det var på krogen, inte minst på dansgolvet. Tack tjejer för en toppenkväll!

Gårdagen har jag mest sovit bort, myst med min Tommy och kikat på filmer.
Så här bra har jag inte mått på länge :)



Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt att höra! :)

2009-11-29 @ 16:39:17
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback