Uppe med tuppen.

2009-11-25 - 13:01:20

Nu när jag är hemma från jobbet har jag lyckats vakna före sju varenda dag. Kan det vara så att jag helt plötsligt blivit morgonmänniska? Vem vet, det återstår att se.

Lyckades få upp både julgardiner och julpynt här hemma igår, det är så mysigt när det närmar sig jul! Ska övertala Tommy att vi ska julpynta lite i hans lägenhet också, men det går han nog med på.

Idag har jag varit och handlat, tvättat kläder och städat. Vaknade med en träningsvärk i armar och rygg imorse, men det måste betyda att jag skött mig bra igår på gymmet! (Dock inte med stretchingen). Funderar om man även idag skulle köra ett gympass? Väntar iaf på att Matilda ska höra av sig i eftermiddag så kanske jag får en träningskompis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback