Årets första cykeltur.

2010-04-21 - 13:31:15

Idag har jag invigt cykeln för i år! Det kändes riktigt skönt nu när marken är bar och vinden fläktar. Kommer ihåg när jag var liten och jag och mina syskon alltid fick ta fram cyklarna första maj, vilken lycka! Kunde längta i veckor tills premiärdagen, det var tider det :)

Har varit på gymmet imorse men motivationen var rätt låg nu när jag inte får träna det jag tycker allra bäst om, nämligen överkroppen. Vill att min axelslitning ska läka så fort som möjligt så jag får börja hårdträna igen!

Idag har även mina spanskaböcker trillat ner i brevlådan. Har börjat läsa lite och nu först förstår jag hur mycket jag har saknat att läsa språk! Valde helt klart rätt program på gymnasiet ur det syftet, trots att jag ibland önskar att jag hade gått ett yrkesförberedande program istället...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback