Nybörjare.

2010-04-28 - 08:09:32

Good morning!
Har tagit en lång sovmorgon med Tommy och snoozat sen halv sju. Men nu är jag uppe och brygger kaffe, ska infinna mig på det nya jobbet klockan nio. Har fortfarande bredvidgång men idag ska jag lära mig lite andra arbetsuppgifter. Gick bra igår, även om det är rätt mycket som ska in i huvudet när allting är nytt. Hoppas på att jag får jobba hela sommaren, känns riktigt bra att jobba igen efter många månaders arbetslöshet.

Nu är det inte heller många dagar kvar till Stockholmresan - Lady Gaga med Carolin, och inte heller så länge kvar till Rhodos. Ska bli så skönt att få byta miljö för att tag och bara koppla av! Dessutom väntas lite valborgsfirande i helgen då Skaburbian kommer till O'learys, me like!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback