Slitningsskada + Little Big Planet.

2010-04-19 - 11:03:18

Var förbi vårdcentralen imorse för att kolla upp min axel som jag skadade på Dundret förra helgen. Det visade sig att jag fått en slitningsskada och inte bör överanstränga axeln, dvs inte styrketräna på några veckor(!). Så blir det gymmet är det mage och benträning som gäller. Men jag måste ändå röra på axeln normalt så jag inte får sekundära skador. Är i alla fall glad att det inte var allvarligare än så men visst känns det snopet med träningen, jag som ville ge gärnet nu innan utlandsresan. Jag får börja promenera mer istället.

Helgen som gått har varit riktigt härlig. I lördags for vi till syrran och Dans stuga i Tjotti där även mamma, pappa och brorsan var och hälsade på. Vi grillade, körde skoter och solade i finvädret. Framåt eftermiddagen for vi till lägenheten för att nöta PS3 spel, var faktiskt riktigt grym på Need for Speed om jag får säga det själv ;) Jag som aldrig annars varit speciellt duktig på bilspel. Kul var det iaf! På kvällen satt vi och nötte demot till Little Big Planet och åt Ben&Jerry's! Fick mersmak för spelet så nu har beställt hem det. Igår har vi mest bara slöat, kollat film, ätit hämtmat och nött lite tvspel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback