Time to party!

2010-04-30 - 07:59:30

Valborgsfirande!

Oj, vad fort tiden går när man jobbar. Känns som jag bara hunnit hem efter jobbet, lagat mat, uträttat nåt litet ärende och så har det varit kväll igen. Men det börjar flyta på rätt bra nu, lär mig mer och mer för varje dag. Även idag ska jag och jobba, 9.00 - 18.15. Något som känns skönt är att jag har 1 timmes lunch när jag jobbar så länge, känns som rena lyxen när jag förut haft lunch på ca 15 min på mitt gamla jobb.

När skiftet är över idag blir det hem och slänga sig i duschen, bjuda över syrran och förfesta lite. Sedan bär det som sagt av till Olles för att avnjuta Skaburbian! Även Tommy var sugen på att hänga med, så vi får se. Hade varit nice att ha med sig älsklingen på krogen, sällan det händer :P

Nåja, nu ska jag gå och göra mig fin till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback