¡Buenos días!

2010-04-12 - 09:09:43

Sitter med min första kaffekopp och funderar vad jag ska hitta på idag. En långpromenad till Gällivare hade inte varit helt fel, frågan är dock om solen håller sig framme. Hade även behövt vara förbi KomVux och söka in till ett naturvetenskapligt basår. I eftermiddag blir det iaf gymmet med syrran, måste ligga i nu när utlandsresan närmar sig - 5 veckor kvar!

Från det ena till det andra så beställde jag två spanskaböcker igår. Var Lisa som tipsade mig om Spanska på 15 minuter för att hålla uppe språket. Passade även på att beställa boken Spanska ord och uttryck. Nu ska det minsann pluggas spanska!


 


Kommentarer
Postat av: Julia

Åhå, så det blir basåret iallafall?! Sen tycker jag att ni tar och flyttar till luleå. ;)

2010-04-12 @ 12:01:56
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback