Hej ljuva ledighet!

2010-08-24 - 06:59:47

Så var man "arbetslös" igen i väntan på beslut om jag får fortsätta svetsutbildningen. Ledig hela veckan om jag inte blir utringd på extrajobb dvs. Känns dock skönt att inte ha nånting speciellt inplanerat den här veckan, utan att få ta det lite som det kommer. Igår var jag och Lisa på nyfiket, en välbehövlig fika som får räcka tills nästa gång vi ses. Planerar en resa till Umeå i höst för att känna på lite studentliv och se hur hon har det!

I eftermiddag ska jag och Tommy på födelsedagsfika hos Galla, men innan dess blir det att städa här hemma, tvätta, laga mat och umgås med systeryster. Trevlig tisdag på er! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback