Höstplaner.

2010-08-20 - 22:49:33

Jag tror jag har hamnat i en shoppingperiod just nu. Har precis beställt två par leggings från Nelly, eftersom de var så fina. Funderar även på att beställa lite höstkläder från H&M för nu har det ju blivit höst, och då måste man ju klä sig lite varmare, eller hur? Nåja, jag kan inte förneka att jag älskar att shoppa!

I helgen ska jag jobba.
Kommer kännas lite tomt 21.15 på söndag kväll när jag gjort sista skiftet av mitt vikariat på Konsum. Kommer sakna alla trevliga kunder och personalen. Får hoppas på att det dyker upp lite extrajobb där framöver.

På tal om hösten så känner jag på mig att det kommer bli en bra sådan! Har redan planer på både en Umeå och Luleå tripp, födelsedagsfirande, "ett års dagsfirande", höstmys och kvalitetstid med nära och kära. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback