Let's get it started.

2010-08-03 - 10:51:07

Ny månad, nya tag. Heter det inte så?
Känner att det börjar bli dags att satsa på träning och sund mat. Var på gymmet igår och kände hur min axel fortfarande spökar, hoppas att den ger med sig med tiden. Målet med träningen är i alla fall att komma i samma form som jag var för ett år sedan, skulle inte skada om jag blev ännu mer vältränad än då. Wish me good luck!

Idag har jag fått mina efterlängtade replayjeans och jag älskar dem redan! Baggyjeans från Replay är de bästa. Har även min huvtröja från Junkjard att hämta ut i morgon på jobbet. Det är nåt speciellt med nya kläder. På tal om det så blev det en hel del shopping i Luleå i helg. Mest kläder och grejjer till hemmet. Har varit en riktigt trevlig helg som gick en aning för fort bara. Längtar redan till nästa gång det blir att åka iväg nånstans!

Tror att jag ska ta cykeln ner till Gällivare nu och hälsa på hos mor och far. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback