Snart är det höst.

2010-08-17 - 07:42:37

Sista veckan på Konsum nu, sommaren har gått otroligt fort.
Är lite i valet och kvalet vad jag ska göra nu till hösten, men det lutar övervägande åt svetsutbildningen. Har även sökt in på en annan utbildning, men vi får se vad som händer och sker. Börjar även bli grymt sugen på att flytta söderut..

Imorgon är min enda lediga dag den här veckan och då planerar jag och syrran att dra till Luleå för en ordentlig shoppingrunda! Hade behövt en ny klocka, nya skor och lite annat. Känner dock att en förkylning är på ingång men den ska minsann inte stoppa mig från att dra iväg! Snart är det dags för förmiddagsskiftet, posten och allt vad den innebär. C ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback