YES!

2010-08-27 - 07:31:55

Fick ett samtal igår kväll, jag har kommit in på svetsutbildningen igen med start på måndag. Snacka om lycka! Ska och skriva på lite papper idag på arbets så det blir rätt och riktigt. Var en riktig toppendag igår, för förutom min lycka ang utbidningen så for jag, Tommy och Bertha på bilbingo där svärmor lyckades spela hem 8000 kronor. Även jag och Tommy fick ta del av vinsten så vi kände oss alla som vinnare. Var första gången jag var på bilbingo men garanterat inte den sista, fick mersmak!

Dagens planer är många. Först tänker jag besöka gymmet, sen blir det duschen, dammsugning, arbets, frissan och så god middag á la Tommy med biff och färskpasta. Framåt kvällen blir det nog att kika förbi hos Carolin för att ugmås.


Bilbingot igår.



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh men vad kul, grattis både till utbildningen och vinsten! :)

2010-08-27 @ 09:03:31
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback