Already doomed.

2010-12-28 - 18:39:26




Jag kommer inte ifrån det där med att tisdagar är tråkiga. Vad jag än tänker hitta på slutar det med att jag inte har någon energi eller lämnar städning/tvätt till just tisdagar. Kanske något att ändra på 2011? Inga mer tråkiga tisdagar som nyårslöfte, det tål att tänkas på...

Imorgon ser i alla fall ut att bli en rolig dag! Fortsätter med pneumatik/hydraulik på utbildningen vilket jag faktiskt tycker är rätt roligt. Sen blir det vinkväll med ett gäng härliga vänner som jag inte träffat på länge! Har även ett paket att hämta ut från Sweden Rock, undra just om det kan ha nåt att göra med kläder..?


Onsdag, torsdag kvar, sen nyårsafton. Feels good!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback