Nyårsklänning fixad.

2010-12-07 - 20:13:00


Kunde inte låta bli att beställa den här klänningen från nelly.com. Har kikat på den i flera dagar nu, så när syrran sa att det var "min stil" var det inget snack om saken. Nu har jag en nyårsklänning och jag tror även den kommer vara lika fin till sommaren.

Idag har jag varit hos frissan och fixat färg + klippning. Blir alltid lika nöjd! Om jag någon gång flyttar från stan kommer jag nog ha svårt att hitta en lika bra frisör. Efter frissan blev det risgrynsgröt och nybakt bröd hos mor och far, riktig julstämning över det hela!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du kommer vara sviinsnygg i den!! :D

2010-12-07 @ 22:02:29
Postat av: Isabelle

Tack, vad gullig du är! :)

2010-12-08 @ 06:18:22
URL: http://izzao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback