Tredje advent.

2010-12-12 - 17:29:46

Så var det tredje advent och julafton närmar sig med stormsteg. Vi har nyss kommit hem från byn och har som vanligt haft en jättemysig helg där! Resan dit höll dock på att sluta med älgstek eftersom vi nästan krockade med en älg. Har aldrig sett en älg på så nära håll, kanske två decimeter ifrån bilen. Som tur var gick det bra och jag är glad att det var Tommy som satt bakom ratten istället för mig! Fick även se en räv under gårdagen som jag matade med lite hundmat. Trodde inte rävar var söta, synd att jag inte hade kameran med mig.

Ikväll tänkte jag och Tommy gå på bio, Harry Potter och dödsrelikerna. Tror att filmen kommer va riktigt spännande, har i alla fall rätt höga förväntningar när det gäller Harry Potter. Lite barnasinne har man ju kvar!

Imorgon är det Lucia. Har planerat att kliva upp lite tidigare på morgonen för att kika på Lucian på tv, äta pepparkakor och dricka varm choklad, mums. Man kan bara inte låta bli att älska julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback