Snart är det jul...

2010-12-21 - 21:11:20

Nyss hemkommen från gymmet, blev ett lugnt pass då träningen legat på is ett tag. Äntligen har förkylningen släppt så nu är det bara att köra på. Blir nog en runda på torsdag också! Har varit på stan med systeryster idag och köpt de sista julklapparna, nu är det bara paketinslagning kvar innan allt är klappat och klart!

Imorgon är sista dagen på Upkin innan jag går på lite julledighet, det ska bli otroligt skönt! Jag och Tommy tänkte fira julen lite i förväg imorgon eftersom han åker till byn och jag är hemma i Gällivare på julfton. Men på juldagen drar även jag till Käymäjärvi och firar med Tommys släkt. Mysigt!


Nu väntar duschen och en god natts sömn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback