A year of courage.

2010-01-03 - 20:55:02

Nytt år, nya möjligheter!
2010
 kommer garanterat bli ett år med mycket spänning och utmaningar.

Har haft en underbar jul och nyår. Umgåtts med nära och kära, ätit gott, festat lite, spelat spel och myst, precis som det ska vara. Imorgon blir det dock att återgå till vardagen, har en hel del projekt på gång och inte minst nu när jag inte har något jobb att gå till.

Idag har jag och Tommy varit på Dundret och åkt bräda. Gick hyffsat trots att jag inte lärt mig att svänga helt än. Men Tommy är en grym lärare, så det tar sig! Var i alla fall riktigt roligt när det började gå bra, haha. Sen så var det bara hem och koka potatispalt, och det blev jävligt gott ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback