Sunny day.

2010-01-12 - 11:52:38

Helgen har varit toppen, trots den bitande kylan. I fredags åkte jag och Tommy till IKEA och som vanligt hittar man mer där än man planerat innan. Efter det hann vi shoppa lite i Luleå innan det blev att hälsa på hos Tommys släktingar. Hade en jättetrevlig kväll! Stannade i Luleå över natten och på lördagen blev det att lägga sig under tatueringsnålen för att färdigställa mitt piratskepp. Innan vi åkte hem igen så åt vi sushi inne i stan, gott var det!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, har redan hunnit baka bröd, städa, dammsuga, tvätta kläder och plocka undan allt julpynt. Funderar på att ta en långpromenad i det fina och milda vädret, men med en läkande tatuering på magen kanske jag borde låta bli. Nåja, klockan är inte ens tolv än så nånting lär jag ju hitta på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback