Time to make a move.

2010-01-25 - 07:38:24

Nu är min tatuering färdigläkt och det betyder träningsdiciplin 100%!
Idag blir det att införskaffa sig ett nytt gymkort och när jag väl får min snowboard ska jag upp på Dundret och göra mitt bästa! Ska försöka börja med promenader igen också, att bli vältränad till sommaren är ett måste!

Har äntligen fått alla papper ifyllda och klara till a-kassan och försäkringskassan, så förhoppningsvis kan jag börja stämpla snart. Har gått utan inkomst i drygt en månad nu och det är inte kul! Håller tummarna för att det dyker upp ett jobb om inte alltför länge. :)




Kommentarer
Postat av: Julia

Ähh NJUT av att få vara ledig, vem vet när du blir långledig nästa gång? ;)

2010-01-25 @ 08:15:31
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Isabelle

haha, jaa det är iofs sant! Ska se till att njuta så länge jag är arbetslös ;)

2010-01-25 @ 12:37:56
URL: http://izzao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback