Piece of cake.

2010-01-29 - 07:36:39


God morgon! Idag är jag uppe med tuppen.
Har en del projekt på gång som jag hoppas hinna med denna fredag. Om någon timme blir det att gymma med syrran, men innan dess tänkte jag ta och dammtorka lite i lägenheten,städa och inte minst dricka dagens första kaffekopp! Efter lunch ska jag och Anna och fika för att fira vår "1års dag", så länge som vi känt varann. Tack Carro för att du presenterade oss för varann och tack Anna för ett roligt år! :)

Framåt eftermiddagen har jag lite ärenden att uträtta som förhoppningsvis kan leda till nåt positivt lite längre fram. Tommy ska dessutom hämta ut min snowboard idag så jag är lagomt exalterad över det, hihi.
Nä, nu blir det kaffe!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv : )

2010-01-29 @ 17:56:55
URL: http://annavastero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback