Idag strålar solen!

2010-06-23 - 07:26:57

Äntligen ser det ut att vara sommar, solen lyser och jag hoppas verkligen den stannar några dagar! Imorgon verkar det dessutom bli varmt. Jag hoppas också på finväder i Käymäjärvi i helgen eftersom det är där vi ska fira midsommar. Vi åker redan imorgon eftermiddag och det ska bli så skönt att komma bort och koppla av!

Idag skulle jag egentligen vara ledig, men blev minsann utringd på jobb så då är det bara att le och ta emot. Ska göra posten själv idag och jag hoppas att det kommer att gå bra. Ingen bredvidgång med andra ord och jag kan inte låta bli att längta lite till imorgon då jag inte behöver ha "allt" ansvar. I eftermiddag ska älsklingen laga mat eftersom jag slutar först efter fem, sen ska jag minsann pallra mig till gymmet och så blir det nog att umgås med systeryster på kvällskvisten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback