Jag tror, jag tror på svetsningen.

2010-06-01 - 20:21:55

Bjuder på lite svetsning + jag i full utrustning.


Dagarna går fort och det är redan första juni! Känns som att jag bara hinner va på utbildningen, laga mat, träna och sova. Samtidigt så har jag inte haft så roligt på en utbildning som nu, allting är nytt och spännande vad gäller svetsning.

I helgen var vi i Luleå på dop och det blev ett hastigt beslut av att stanna där hela helgen. Hann shoppa lite faktiskt och umgås med Tommys släkt, så helgen har varit toppen! Nu kommanmde helg blir det att åka iväg igen, till byn. Om vädret tillåter så blir det en sväng på fyrhjuling. Sen förstås avkoppling, stugmys och umgänge.


Kommentarer
Postat av: matilda

Vadå har du börjat på svetsutbildning? vad kul! vars är den? men läste nått inlägg innan att du jobbade! har inte träffat dig på 100 år så jag hänger inte med i svängarna :P

2010-07-03 @ 19:35:48
URL: http://matildand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback