"Ledigvecka".

2010-06-15 - 10:48:59

Det verkar som att jag får en "ledigvecka" den här veckan, för det är först nästa vecka jag ska in och repetera lite innan sommarojbbssäsongen drar igång. Sen blir det jobb 8 veckor non stop. Håller tummarna för att jag är ledig någon av festivalhelgerna, är nämligen grymt sugen på att fara och se Kent antingen på Kirunafestivalen eller PDOL. Och om så är fallet hoppas jag att få med mig någon festivalsugen polare!

Om en timme ska jag åka och fika med Carolin, var över en månad sen vi sågs sist när jag var nere i Stockholm. Sen blir det nog att dra ihop ett gäng och hitta på nåt skoj idag. Synd bara att vädret fortfarande är tråkigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback