Sushi, Mmm...

2010-06-21 - 14:44:57


Eftersom det inte blev någon sushi i fredags så gjorde Tommy det igår istället. Det var himmelskt gott och ärligt talat så är min karls sushi den godaste jag har ätit! Mmm, skulle kunna leva på sushi varenda dag.

Idag har jag varit effektiv. Hämtat min kära mormor från tågstation, tränat på gymmet, renbäddat, städat, storhandlat och tvättat kläder. Och än är inte dagen slut! Ska snart bege mig på stan för att inhandla en present till Carolin som fyller 21 år, grattis grattis! Ska även köpa en blomma till Tommy eftersom vi firar nio månader idag Efter stan ska här lagas tonfisksås och fullkornspasta och sen bär det av till Carro för fika! :)

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som en toppendag! Är ruskigt avis på din kamera! :P

2010-06-21 @ 18:03:07
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback