Studenternas afton.

2010-06-12 - 09:43:21

Studenten 2008.


Hade en sjukt rolig utekväll igår! Gott sällskap, mycket dans, goda drinkar och skön stämning. Det var studenternas afton och visst kändes det i luften att de njöt av att vara fria. Jag kommer ihåg känslan av att man inte visste vad som väntade på en, framtiden, nya utmaningar och vägar åt alla dess håll. Jag är glad att min egen student ligger 2 år bakom mig, för jag hade den bästa tänkbara student man kunde ha! Åren går fort, så det gäller att ta vara på tiden medan man är ung och har världen framför sig. :)



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh fasen vad tiden går fort, känns som att det var igår vi stod där på flaken och skrek. Hoppas ni hade det kul igårkväll, kanske tid att ses imorgon?

2010-06-12 @ 21:28:18
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback