Att svetsa för första gången.

2010-03-27 - 09:26:46


Igår svetsade jag för första gången i mitt liv! Vi for till Tommys firma där han skulle visa mig lite hur det går till. Trodde inte jag skulle våga i början för jag tyckte det såg farligt ut, men när Tommy förklarade lite mer ingående så verkade det inte så svårt i alla fall. Fick testa några gånger och kan säga att jag helt klart fick mersmak, jag vill svetsa igen! Anledningen till att vi for dit var för att jag överväger att gå en svetsutbildning. Något för mig helt främmande men samtidigt känner jag för att testa på något nytt. Otippat kanske, men lockande!

Lördagen för övrigt kommer spenderas på mitt gamla jobb. Lite extra i kassan skadar aldrig när man är arbetslös, eller "arbetssökande" som det så fint heter. Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Carolin

Hänger med dig på en framtida svetsutbildning, vill också gå:D!!!

2010-03-31 @ 21:36:55
URL: http://www.carolinrynback.bloggspace.se
Postat av: Isabelle

Jaa, gör det! Tror vi skulle bli grymma svetsare som inte är rädd för att få lite skit under naglarna ;)

2010-03-31 @ 21:44:36
URL: http://izzao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback