Blonde rockchick.

2010-03-09 - 08:42:19


Igår var jag hos frissan och klippte mig. Var sugen på en riktigt rockig frisyr och så blev det, så här kort har jag inte haft på länge men jag är supernöjd! Rådfrågade min frisör om att eventuellt färga mörkt hår till hösten. Men hon avrådde mig från att göra det eftersom jag då inte kan bli blond igen, iaf inte på väldigt länge, då skulle mitt hår gå av! Så eftersom jag trivs allra bäst som blondin så kommer jag nog förbi det ett bra tag framöver.

Idag ska jag städa här i lägenheten, dammsuga och skura golvet. När Tommy slutar jobbet kanske vi ska ut och fota lite, är nämligen grymt sugen på att lära mig lite mer om hur man fotar med hans proffskamera. Ser ut att bli en riktigt trevlig tisdag med vårväder och solsken!



Kommentarer
Postat av: Julia

Jäklar vad läckert, var verkligen din stil! =)



Absolut, alltid roligare att träna med sällskap! =)

2010-03-09 @ 12:09:22
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tackar! :)

2010-03-10 @ 07:30:58
URL: http://izzao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback