Jobblös och dyr parkeringsböter.

2010-03-24 - 08:09:20

NU börjar jag bli less på att gå runt hela dagarna och vara arbetslös. NU vill jag hitta ett jobb! Har sökt diverse sommarjobb, sådana som jag verkligen hade kunnat tänka mig.. Men hur som helst så är det först närmare sommaren man får reda på om man får nån av dem eller inte, en lång väntan. Vad ska jag underhålla mig med under tiden? Och tänk om jag inte får nåt jobb till sommaren, vad gör jag då? En jobblös sommar, det har jag inte haft sen jag slutade grundskolan...

Hur som helst så har min stämpling kommit igång nu i alla fall, och jag är väldigt tacksam över det eftersom jag igår fick en parkeringsbot på 1000 spänn för felparkering, fattar inte att det kan vara så dyrt! Hade lust att ringa och klaga för det finns ju inga parkeringsplatser om man inte har motorvärmarplats där vi bor, och de få som finns är överskottade! Snacka om att jag var frustrerad igår. Men oavsett om jag ringer och klagar eller inte så har jag fortfarande stått på fel sida enligt datumparkeringen, suck.

Okej, jag ska sluta mitt beklagande nu. Solen lyser utanför och det är vårväder. Det om något får en på bättre humör!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jonas fick också böter här i veckan, de var och satte lappar på alla bilar, men han gick till snuten och skrev en överklagan att det var pga snöröjningen som de skulle ha den natten, så jag tycker du borde gå till snuten du med och säga att det är därför. :)

2010-03-24 @ 14:15:28
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback