Lady Gaga till Sverige!

2010-03-02 - 10:14:05


Läste precis att Lady Gaga ska komma till Stockholm den 7 maj, åh vad jag hade velat gå! Tycker hon gör grymma låtar och det hade varit kul att se om hon är lika häftig live som hon är på skiva. Tål att funderas på det där, jag älskar ju konserter..

Nog om det, idag ska jag tillbringa dagen med världens bästa Carro som är på besök uppe i Norrland! Får se vad vi hittar på nu under förmiddagen, på eftermiddagen ska jag i alla fall hänga med henne när hon ska finjustera sin tatuering, spännande! Känner redan suget efter fler tatueringar, haha.

Från det enda till det andra så håller min kamera på att gå sönder. Den har döda pixlar på en stor yta och det är riktigt irriterande när man ska fota. Hade verkligen velat köpa en ny, såg att Expert hade en ny digitalkamera som hade 1 cm macro, kände genast begäret växa! Men den gick på närmare 3000 spänn och så vitt jag vet är jag fortfarande pank eftersom jag inte fått ett öre från A-kassan än.. It's just not fair.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback