När man talar om trollen...

2010-03-03 - 08:09:19


Fem minuter efter att jag hade skrivit gårdagens inlägg gick jag in på Swedbank, och till min stora förvåning hade jag fått ersättning från Försäkringskassan. Blev hur glad som helst! Det behövdes verkligen eftersom jag nästan levt på minus den här månaden. Har dock lärt mig att inte sätta sprätt på allting direkt, nu känner jag mig snål. Men någonting ska jag minsann unna mig! Fortfarande inget från A-kassan men förhoppningsvis får jag börja stämpa där snart.

Dagens upplägg är först och främst gymmet med syrran, sedan måste jag knåpa ihop mitt personliga brev som ska färdigställas imorgon på Arbetsförmedlingen. Kanske jag skulle ta och få bort städningen idag också? Eller kanske baka? We'll see...




Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt med lite pengar, aldrig kul att gå och vara fattig.

2010-03-03 @ 14:44:54
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback