Lady Gaga's Monster ball tour!

2010-05-10 - 13:27:46

Jag säger bara WOW vilken häftig show Lady Gaga gjorde i lördags. Det är det absolut häftigaste jag varit med om, en konsert jag aldrig kommer att glömma! Monster Ball Tour överträffade alla förväntningar och den ca 2 timmar långa konserten hade kunnat pågå i flera timmar för min del. Om ni vill vara med om något extraordinary, se Lady Gaga live! Jag och Carolin var båda lika trollbundna under konserten, det gick inte att slita blicken från scenen. Vad skulle hända härnäst? Så många scenbyten och outfitar under en och samma kväll, tillsammans med grym musik och sång, underbart.

Dagarna nere i Stockholm har varit toppen, trots det trista vädret och den långa regniga väntan utanför globen så var det länge sedan jag hade så roligt! Shopping, sushi, Lady Gaga, storstadspuls och tjejsnack får sammanfatta denna härliga Stockholmsresa.




Kommentarer
Postat av: Julia

Jäklar vad avis jag är! Måste få kika på alla dina bilder sen!! :D

2010-05-10 @ 14:16:26
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback