Ny header.

2010-05-05 - 14:37:39


När det är trist och grått ute kan man sitta inne med gott samvete och nörda lite i photoshop. Har gjort en ny header till bloggen, tyckte inte om den förra jag hade. Men nuså, nu känns det som att bloggen speglar min personlighet igen!

Den här onsdagen har jag varit på gymmet och tränat överkroppen för första gången sen min axel blev skadad. Gick bra men vågar inte ta i fullt ut än. Återstår att se hur min axel mår imorgon. Just nu tvättar jag kläder för fullt, tänkte börja packa till Stockholm idag nu när det bara återstår två dagar innan avresa!

Igår var jag och fikade med Sandra, vilket var ett kärt återseende då vi inte hinner ses så ofta. Tjejsnack och en runda på stan hann vi minsann med, trevligt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback