Welcome.

2010-05-02 - 16:50:58

Åh vilken trist väder det är ute! Man ska ju inte klaga egentligen, men hallå en decimeter snö vill man inte ha när det är vår?! Hoppas på att solen kommer fram i veckan iaf så snön får fortsätta smälta.

Har precis bokat tågresa ner till Luleå om två helger, blir att spendera helgen där innan jag och Tommy drar vidare till Grekland, hihi :) Måste provpacka innan resan för att se om jag kan ta den lilla resväskan eller om jag måste ha min gigantiska utlandsresväska med mig. Hoppas dock på det första alternativet.

Helgen har varit av toppklass, fredagens utgång var en av de roligaste på länge! Förfestade med syrran och hennes kompisar, sen for vi på krogen och trängdes längst fram på Skaburbian. Ni vill inte se mina smalben efter all trängsel, haha.  Blåmärken överallt.  Men det var det värt för fan vad grymma de var live!

Igår var jag riktigt bakis faktiskt. Det brukar jag inte vara, men denna gång blev det så minsann. Vi var hembjudna på middag hos mor och far under gårdagen och efter det drog vi till syrran och Dan för att kolla den omtalade filmen från 2001-2002 nån gång. Trist att kvaliteten var så dålig men det var verkligen roligt att se hur det gick till på fester förr i tiden ;)

Nu ska jag dra till Anna för att umgås med henne och Carolin,  c ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback