Hard work, work.

2010-09-06 - 21:22:20

Jag tror på att kickstarta veckorna genom att vara effektiv på måndagar. Har hunnit med mycket idag, så nu längtar jag bara efter att få krypa ner under täcket för en god natts sömn. Slutade svetsutbildningen vid fyra och sen dess har jag hunnit tvätta kläder, städa, träna på gymmet, duscha, handla (på mindre än 10 min!) och kolla Biggest Looser Sverige. Återstår bara en sak kvar att göra och det är att hämta älsklingen från jobbet.

Helgen har vi spenderat i byn och den kunde inte bli mer lyckad! Har laddat batterierna till max med hjälp av umgänge, bastu, god mat, kortspel och läsning. Nu börjar det bli dags att hämta hem min karl. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback