My body's behaving badly.

2010-09-24 - 08:28:21

Har åkt på nån typ av förkylning med huvudvärk, yrsel och täppt näsa. Fick stanna hemma igår från utbildningen och likaså idag, försöker dricka litervis med vatten och vila, vila, vila. Hoppas att det är nåt övergående eftersom vi åker till byn idag. I och för sig så kan jag koppla av mer där än vad jag gör hemma, så det skadar nog inte att åka dit.

Har för övrigt beställt två böcker, Kat Von D "High Voltage Tattoo" och Blondinbellas "Egoboost". Tror att båda böckerna kommer va riktigt bra och jag hoppas att jag hinner få dem idag så jag har nåt att läsa under helgen!



Kommentarer
Postat av: Julia

Usch, du får ta och krya på dig!



Förresten.. Får du betalt för din utbildning eller hur funkar det eg?

Trevlig helg! :)

2010-09-24 @ 12:31:16
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback