Veckans födelsedagsfirande!

2010-09-19 - 13:01:26

Den här veckan har både jag och älsklingen firat födelsedag och det har varit tårtfikande i dagarna tre! Det började i tisdags på Tommys 27-års dag med hans familj och vänner, sen kom mina nära och kära på onsdag och slutligen några till på min 21-års dag under torsdagen.

Har ätit en himmelskt god smörgåstårta som min svärmor gjort, och även en hel del tårta och fikabröd som jag bakat dagarna till ära. Presenter har jag fått i massor sånär på att jag känt mig lite bortskämd, haha. Har fått en klocka, headset, armband, byrå, presentkort, blommor, pengar, lotter, kokböcker, choklad, m.m. Har varit en underbar vecka med andra ord!



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad fina presenter du har fått! =)



Trist att du ska bo så långt borta. :(

2010-09-19 @ 14:11:16
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback