Aitik i sommar.

2011-04-11 - 17:49:50


Det händer mycket just nu. De kommande fyra veckorna ska jag utbilda mig till truckförare i Aitik, där det blir att tillbringa sommaren. Är jätteglad över sommarjobbet och kan knappt vänta tills nästa vecka då allt drar igång!

Är inne på sista veckan i LK nu och det kommer kännas lite trist att säga hejdå. Men jag är jättenöjd med tiden där och det har varit en lärorik praktik. Känns som en bra avslutning på min svetsutbildning.

Om tre veckor drar vi till Cypern, fick flytta fram resan en vecka men det var nemas problemas. Så under min "ledigvecka" blir det att packa resväskorna och dra till värmen. Ska försöka se till att hinna få lite färg innan dess också, så solen får gärna lysa lite extra de kommande veckorna!



Kommentarer
Postat av: Julia

Nejmen gud vad kul! Grattis! Nu kommer du tjäna massa pengar ju! :)

2011-04-11 @ 18:11:12
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja absolut, ska bli så kul att bli granne med dig! Vi får styra upp MASSA grillningar i sommar! =)

2011-04-12 @ 12:22:36
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback