Busy week.

2011-04-26 - 08:34:04

Blir en tuff vecka den här veckan. Kommer jobba fram till söndag, och ska hinna med att städa och packa inför resan nästa vecka. Men jag ska inte klaga, för jag trivs så bra med truckutbildningen. Fick köra truck nästan hela eftermiddagspasset igår, första dagen som jag fått vara nere i gruvan och ta last. Roligt, men lite klurigt med inbackningarna och så. Något att nöta på.

Snart ska jag dra fram skurmoppen och skura golvet. Igår blev det dammsugning och dammtorkning, så snart är hela lägenheten vårfräsch. Sen blir det att fara och sola, laga mat och plugga lite till teoriprovet innan em skiftet väntar!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack! ♥

2011-04-28 @ 09:51:54
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback