Lördagsfilm.

2011-04-16 - 22:31:49



Har precis kommit hem från en filmkväll hos mor & far. Vi kikade Hämden med Mikael Persbrandt, grymt bra film måste jag säga! Den och Svinalängorna som jag och syrran såg på bio för ett tag sen, är bland de bästa filmerna jag sett på länge. Dock var båda gripande och dramatiska, men det får en att uppskatta hur bra man verkligen har det.

Lördagen har varit toppen, har hunnit med mycket under dagen. Kanske för att jag vaknade klockan sex imorse och inte kunde somna om.  Jag börjar nog vänja mig vid att kliva upp tidigt på morgonen. Men nu är i alla fall ett gäng med kläder tvättat, stan är gjord, bilen är avspolad med högtryckstvätt och så har jag och Tommy ätit sushi i Gällivare för första gången. Nu återstår bara en god natts sömn! Imorgon blir det blodpalt hos föräldrarna och så ett pumpingpass med syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback