Butterflies.

2011-04-06 - 22:19:42

Ska snart ta och bänka mig framför BB, även om jag egentligen borde ligga och sova nu, ska upp klockan fyra igen. Men ikväll lär jag inte kunna sova i första taget eftersom jag har lite planer inför morgondagen..


Har varit och fikat med Matilda på Alla tiders idag, var riktigt trevligt! Borde gå och fika lite oftare nu när det finns så många caféer inne i stan. Har ännu inte varit på Café Oscar, så det får nog bli nästa gång.

Igår investerade jag i ett nytt efterlängtat gymkort, denna gång med alla aktiviteter så man kan gå på bodypump, zumba och spinning också. Känns riktigt skönt att träna igen efter ett uppehåll då min tatuering läkt. Känner att det börjar bli dags att lägga i en högre växel på gymmet nu när beach 2011 närmar sig med stormsteg!

Nu - Big Brother, sen John Blund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback