Bad hair day(s).

2011-08-25 - 13:46:20


Sitter i telefonkö, måste meddela arbetsförmedlingen att jag har fortsatt helvik till 4 september. Lite drygt att jag måste ringa varje gång jag får förlängt eller gå dit om man blir tillfälligt "arbetslös". Men det är väl så det ska vara tydligen.

Nu har jag jobbat 3 nattskift den här veckan, 4 återstår. Nästa onsdag väntar AP-träff med skiftlaget, bowling och middag står på schemat. Kommer bli riktigt kul!

Var ju hos frissan förra veckan och fixade utväxten, men dum som jag var klippte jag mig inte. Nu känns det som att håret ligger platt mot hjässan, luggen är på tok för lång och jag får inte till nån riktig frisyr. Börjar med andra ord bli riktigt sugen på att klippa en frisyr. Gärna någon häftig sådan! Samtidigt vill jag ju spara lite längre hår.. inte lätt det där. Ska i alla fall börja kika efter lite olika frisyrförslag.

Nu ska jag kila iväg på OKQ8 och hämta ut ett klädpaket från H&M, nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback