Det närmar sig...

2011-01-14 - 19:54:27

Nu har jag inte så många veckor kvar på Upkin innan jag ska ut på praktik. Har gått igenom det mesta, utom CAD som jag ska ha nästa vecka och så miljö och underhåll. Det känns både spännande och lite skrämmande att få praktik och lämna utbildningen, har redan gått där i 5 månader! Hoppas verkligen att jag får jobb som svetsare/mekare framöver, tror aldrig jag tyckt att ett arbete är så roligt.

Planerna för helgen är att bara ta det lugnt och koppla av. Nu när alla julhelger är över så känns det skönt att inte ha nåt speciellt på agendan. Det enda som egentligen behöver göras är att tvätta kläder, konstigt nog tycks tvättkorgen aldrig minska. Ikväll blir det i alla fall att lira lite Nintendo Wii och kika nån film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback