Praktikplats fixad!

2011-01-22 - 09:43:38



Om två veckor drar jag ut på en 10-veckors lång praktik i LK. Det känns jättekul och jag ser verkligen fram emot att komma ut i arbetslivet och lära mig nya saker. Var på studiebesök där i torsdags och det verkar vara ett jättebra ställe att ha praktik på. Längtar tills jag får börja, samtidigt som det kommer kännas lite vemodigt att lämna Upkin och alla fina människor där! Ska se till att baka nånting till sista veckan iaf.

De senaste dagarna har jag varit sjuk och legat däckad under täcket, men nu börjar jag äntligen känna mig piggare igen och hoppas att jag är i så pass bra form i morgon för ett nytt zumbapass! Helgens planer i övrigt är dock att ta det lugnt och vila så jag är redo för en ny vecka på måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback